kotak music saya :O

Tuesday 31 May 2011

Nak share kjap ^^

bosan sngt, lebih baik sharing d sni. sharing is caring you know xp


these day, aku rsa hppy sngt2. nak d katakan hppy sngt, tk juga la. blh pakai la. hahaha xD knpa knpa knpa? tertanya tanya kmu kn? lol ==' aku mau crita laa ni. wkkwkw. hoho. kalau kau msih ingt, aku prnh msuk entri psl lelaki ni, yg suka sngt sibuk psl aku. suma bnda psl aku dia mau tnya. yg aku ni pulak, asal je break ma bf, msti cri dia.. bgtau suma sma dia. meluah laa tu kunun :P hoho, selalu laa jugak, kmi crita2, gurau2. lalalala. ntah knpa pulak blh2 nya ni tercapel. ayoo. sbb dah sakit hati kot dngn ROP AYIN so cri kapel lain laa jawab nya. dah knak2 msa tu yg kenak d hati cuma mamat ni ==' dahh spu je la. kwkwkw xD first day jmpa, cehhhh malu2. tpi kjap jak laaa. tu pun kat cc mamy :) then, second jmpa tu, msa dia bru blek dri camp. jln2 sma dia kjap, then trus blek. pstuh prjumpaan ketiga, mlm tu, time ada org kahwin, kmi sma2 pegi. dia kn vocalist DIJAH KARAOKE. so aku teman dia. punya kau sdap suara nya nnyi dngn c MUSTAFA TAJUDIN. HAHAHA. agak suka ni aku mndngr,*lagu cinta kristal* . then msa tu aku lari dri umah. hoho. then besok nya.. aku jlaan lagi sma dia.. yoo best sngt derr, hppy tak terhingga juga. tpi yg bikin slake.. BIG BOSS AKU nmpak aku kemarin.. punya bukan main seram
*tettt, bnda dah lalu mls nak crita, ttup* HAHAHAHAHA. tpi tak pa laaaa. yg pnting skrg hati ku ni tngh hujan cinta. hahaha, brtaman sdh hati ku ni. wkkwkw xD i love you kurusss :*

 

No comments:

Post a Comment