kotak music saya :O

Thursday 28 April 2011

hoho^^ hey guys, ini adek saya. comel kan? tpi agak nakal sedikit derr-.- muahhaha! xD selain entry psl exam, hari ni aku mau crita psl budak ni pulak. hoho. budak ni, makin TUMPIS. suma bnda dea ckp. blaalbalbalbalbaaa citcitcatcat hahahah xD kdg2 tuh biar kmi nda paham buat2 paham jak. makin pndai lagi tu. THUMBS UP dek. love eu :* ahhaha. kdg2 juga tu, dea spend time with me n "nenek"(my mama). suka aku kalau dea cri aku, msti dia tnya mama ku tu" nenek, mna cik unik(mkcik unik)" hahahaha. sngt comel. pastuh dea ada lgu feveret dea sndri. bila lagu tu d psg msti dia menari. lagu pitbull tu na. dia pnggil lagu tu"SANTE SANTE". sbb lagu tu bnyak sebut prkataan ni. hoho. else, dia pndai bgi salam. cium tngn kmi kalau mau jln. or kalau dia p mna2 msti bgtau "nenek, alan"! hahahahaahahah xD sayang kau dek. kalau kau nda da d umah punya sunyi derr -.- muahhccksss :*

No comments:

Post a Comment